02 aftellen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Sjors Quaedflieg - WaarBenJij.nu 02 aftellen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Sjors Quaedflieg - WaarBenJij.nu

02 aftellen

Door: Sjors Quaedflieg

Blijf op de hoogte en volg Sjors

10 Maart 2014 | Nederland, Zwijndrecht

Het is bijna zover, in minder dan 24u zit ik in het vliegtuig met als eindbestemming Sydney!
Een lange vlucht, die morgen rond half twee begint. Twee dagen later land ik rond half twaalf op Australische bodem. Gelukkig heb ik we een tweetal tussenstops: Bangkok na ongeveer twaalf uur vliegen en Taipei na ongeveer vier uur vliegen. Vervolgens iets meer dan 9 uur vliegen naar Sydney. Ja, ik kijk nu al uit naar de heerlijke comfortabel stoelen, haha. Maar... het zal de moeite waard zijn ;).

Na het landen zijn de eerste paar dagen georganiseerd. Dit geeft een bepaalde rust, door niet direct na een uitputtende vlucht (denk ik, haha) op zoek te moeten gaan naar vervoer naar de stad en een hostel in de stad. Ik hoef er in ieder geval niet meteen over na te denken, en kan genieten van het (zonnige,) mooie uitzicht en alle eerste belevingen.

Ik verwacht na de eerste georganiseerde dagen, dat dan het "echte" backpack-avontuur kan beginnen. Maar dat is voorlopig nog toekomst.
Veel mensen vroegen mij, ben je al aan het aftellen voor je reis. Het vreemde is, eigenlijk ben ik helemaal niet bezig geweest met aftellen sinds dat ik besloten heb te vertrekken voor het mooie avontuur. Raar eigenlijk want, een antwoord dat ik wel aan het aftellen was, is begrijpelijker. Maar toch, ik ben er klaar voor!

Laatste dagen stonden in het teken van het afscheid nemen. Familie, vrienden, kennissen en collega's hebben er voor gezocht dat ik met een tevreden gevoel kan gaan. Iedereen die ik sprak vindt het stoer/gedurfd en bovenal een mooie ervaring. Tegelijkertijd zijn mensen verdrietig dat ik vertrek. Voor mij een mooi gebaar dat mensen van je houden.
Hoe dan ook, iedereen zegt: GENIET ervan! Wees gerust, dat ben ik zeker van plan, haha. Ik heb mooie dingen met jullie beleefd en in de toekomst ga ik zeker nog vele mooie dingen met jullie beleven. Tegen alle familieleden, vrienden, kennissen en collega's wil ik zeggen, bedankt voor alles en tot (weer)ziens!

  • 10 Maart 2014 - 22:14

    Trudy:

    Hoi!

    Ja, dat lijkt me inderdaad heerlijk chill om de eerste dagen alle indrukken over je heen te laten komen. Daarna zul je er ' alleen ' voor staan en eigen besluiten moeten nemen om het jezelf naar de zin te maken.

    Ik ga je ongelofelijk missen, maar het is dubbel: ik vind en weet ook dat je NU je kansen moet grijpen.

    Hou ons op de hoogte ( maar je bent al goed bezig, hoor: twee verslagen in nog geen maand tijd..... dat belooft veel goeds :-)

    Bog hug!

  • 10 Maart 2014 - 23:09

    Rosalie:

    Lieve Sjors,
    Nog 14 uur en je zit al in de lucht. Spannend hoor!
    Jij bent er helemaal klaar voor. Nu wij als thuisblijvers nog :)
    Ik ga je vreselijk missen, maar wens je een fantastische tijd!
    Veel vliegplezier en houd ons maar goed op de hoogte.
    Geniet van elk moment!
    Liefs, Rosalie

  • 11 Maart 2014 - 00:24

    Tom:

    Maat,
    Mooi gezegd!
    Het besef dat we het pas over een jaar weer zullen begaaien op de clubavond bij de squash is hier al aangebroken.. Haha. Zal wel ff wennen worden.
    Het gaat een fantastisch avontuurtje worden.
    Kijk al weer uit naar de verhalen!

    Cheerio mate!

  • 11 Maart 2014 - 09:45

    Wil Kramer:

    Hoi Sjors, je droomreis gaat beginnen, heel veel reisplezier het komende jaar, we zullen je verslagen zeker volgen. Groetjes, Cor en Wil

  • 11 Maart 2014 - 10:03

    John En Ditty:

    Lieve Sjors, profiteer maar heerlijk van die eerste georganiseerde dagen ! Daarna begint het helemaal voor jou ! GENIET inderdaad van alles !!! We denken aan je en volgen je uiteraard. Heel veel liefs, natuurlijk ook van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjors

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 14656

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 12 Januari 2015

Azie

11 Maart 2014 - 13 Maart 2014

Down Under

Landen bezocht: