32 heette adem - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sjors Quaedflieg - WaarBenJij.nu 32 heette adem - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sjors Quaedflieg - WaarBenJij.nu

32 heette adem

Blijf op de hoogte en volg Sjors

05 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Ik heb nog nooit zo bus gehad! Alleen verlaat ik Vangvieng en ben ik op weg naar Bangkok in de sleeperbus. In Thailand voel je je weer rijk door de luxe die je hebt. De bus een eigen home cinema set per stoel. En de stoelen kunnen je masseren in drie standen. Dit is hoe een VIP, bus hoort te zijn. In Azie zeggen ze namelijk tegen elke bus waar westerse mensen in zitten, VIP-bus.

Opnieuw in Bangkok. Niet de beste stad om te verblijven maar ik heb een perfecte kamer en helaas voel ik met de laatste dagen in de Thaise hoofdstad niet helemaal top. Gelukkige niet ziek genoeg om op bed te blijven liggen.

Ook ontmoet ik opnieuw Sandra (COL). Tijdens een avond ontmoet in Phnom Phen. Ook zij gaat richting huis en samen brengen we de laatste dagen door in Bangkok. Niet echt meer Sightseeing maar wel een bezoek aan een shopping mall. Of eigenlijk vier, maar deze zijn aan elkaar geschakeld. Natuurlijk kan ik niet vinden waar ik naar op zoek ben. En zij ging mee zonder het idee iets te kopen en eindigt met twee of drie tassen.

Vandaag heeft zij al haar vlucht gepakt en ben ik de uurtjes aan het aftellen, wachtend op mijn vlucht. Grappig hoe het reizen me afgaat. Zoveel geweldige mensen ontmoet in de landen vijf landen waar ik geweest ben. (Australie, Nieuw Zeeland, Thailand, Cambodja en Laos)

Ik zit nu ook na te denken hoe het weer zou zijn in Nederland. Hoe snel je in de flow zit van het normale bestaan en ik echt nog enkel herinneringen hebt aan deze prachtige tijd.

  • 05 Maart 2015 - 12:17

    Jo:

    Sjors,
    hier is het niet warm! Maar de kachel staat aan dus je komt in een warm huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Sjors

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 14634

Voorgaande reizen:

12 Januari 2015 - 12 Januari 2015

Azie

11 Maart 2014 - 13 Maart 2014

Down Under

Landen bezocht: